Egyszerű és egészséges nasik

Egyszerű és egészséges nasik

- Kategória: GASZTRONÓMIA
2039c2b93f6daf64d926156504000a85

Életmódváltás vagy diéta során is szükségünk van olyan ételkülönlegességekre, amik csillapítják az éhségérzetet vagy megtöltik a főétkezések között a korgó gyomrunkat. Ha félted az alakodat, és szívesebben nassolnál egészséges csemegéket, akkor próbáld ki ezeket a finomságokat!

Natúr joghurt mézzel és fagyasztott gyümölcsökkel

Fogyókúra alatt a natúr joghurt az egyik legjobb választás, hiszen gazdag kálciumban, káliumban, cinkben, fehérjében, B12- és B6-vitaminban. Mindemellett pedig alacsony a kalóriatartalma, de kiváló fehérjeforrás, és a laktóztartalma miatt hosszabb időre nyújt telítettséget. Mézzel és gyümölcsökkel feldobva pedig igazi nyalánkság.

d6f7f9f5a0fd2756d00d0087c35903cf

Édesburgonyachips

A különféle zöldségchipsek remekül helyettesítik az igazit. Az édesburgonyáról viszonylag kevesen tudják, hogy alacsony kalóriatartalma miatt remekül beilleszthető a diétába, különlegesen édes íze következtében pedig kifogástalan chips készül belőle. Friss fűszerekkel és házi majonézzel tálald!

558b575b5c16ee1d1baeac9e62b4dd7c

Pirított csicseriborsó

A csicseriborsót kevés olajon pirítsd meg a sütőben, adj hozzá ízlés szerint sót, fokhagymaport, fűszerpaprikát – esetleg chilit – és 30-40 perc múlva fogyaszthatod is a könnyű ropogtatnivalót!

c6d9d5d28f6f2b3ca9f20762b8d9d206

Mogyoróvajas pirítós, feketeszederrel

Teljes kiőrlésű kenyeret piríts meg, kenj rá mogyoróvajat és díszítsd néhány szem feketeszederrel. A mogyoróvajnak köszönhetően rengeteg vitamint juttatunk a szervezetünkbe, hiszen nagy mennyiségben kitűnő fehérjeforrás, gazdag esszenciális zsírsavakban, tartalmaz E-vitamint, C-vitamin, A-vitamint, és található benne kálcium, magnézium, nátrium, szelén, cink és vas.

755505a0798e77c605ac2fc3d678d37e

Teljes kiőrlésű keksz, sajtszósszal

Ha szereted a kekszet, nem kell kiikatni az idő alatt sem, amíg diétázol, hogyha a teljes kiőrlésű változatot választod. A benne található rostok jót tesznek az emésztésednek, ráadásul kalóriaszegény, egészséges és számtalan módon variálhatod. Ha a sajtszószt megunod, vagy nem nyeri el a tetszésedet, akkor próbáld ki cukormentes lekvárral vagy fűszeres túróval!

b12077c58762a4167abd0c7734ac5170

Házi humusz, friss répaszeletekkel

20 dkg csicseriborsót, 1 gerezd fokhagymát, 50 g pirított szezámmagot és 150 ml olívaolajat turmixolj össze krémes állagúra! A humusz antioxidáns és magas E-vitamin tartalmának köszönhetően megelőzheted a rákos- és daganatos megbetegedéseket, valamint magnéziumot, folsavat, vasat és megannyi cinket szállítasz vele a szervezeted számára. Ropogós sárgarépával tálald!

a69d235c020ea10f863da60f4c0561d1

Képek forrása: Pinterest

 

Facebook Hozzászólások

Ezt olvastad már?

Kókuszos felhőpalacsinta – full extrás és diétás

Van benne cukor? Nincs. Van benne búzaliszt? Nincs.